پیک موتوری پیش از این شاهد تعداد کمتری از پیک موتوری‌ها در خیابان‌های شهر بودیم؛ اما در طول زمان، ان

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



ارسال بسته در زمانه مدرن به چه صورت است؟

امروزه ارسال بسته ها از راه‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از این راه‌ها استفاده از پست است که سابقه‌ی زیادی هم در ایران دارد و سال‌ها از ورود آن به کشور می‌گذرد. این روش نسبتا سنتی است و معمولا تنها در موارد خاصی از آن استفاده می‌شود. مردم به سرعت بیشتری در ارسال بسته ها نیاز دارند و همین موضوع باعث شده تا به استفاده از پیک‌ها روی بیاورند. استفاده از پیک موتوری و پیک دوچرخه‌ای برای حمل بسته‌های کوچک کار رایجی است. در حالی که برای حمل بسته‌های بزرگ‌تر لازم است از وانت، کامیون یا تریلی استفاده شود. در بسته‌های بزرگ‌تر که نیازمند جابجایی بین کشورها یا قاره‌ها هستند، از قطار، کشتی و هواپیما استفاده می‌شود. دنیای امروز بیش از هر زمان دیگری به هم وصل شده است و همه می‌توانند مرسوله‌هایشان را با استفاده از پیک‌ها به مقصد دلخواه‌شان برسانند. علاوه بر آن روز به روز تکنولوژی‌های لجستیکی در حال پیشرفت هستند؛

ارسال بسته مدرن

ارسال بسته مدرن

پهپادها، دوچرخه‌های برقی، سیستم‌های قیمت‌گذاری، تکنولوژی‌های انبار، ربات‌ها و … همه و همه از تکنولوژی‌های رایج در صنعت لجستیک هستند. امروزه استفاده از اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی موبایل نصب می‌شوند، کاری کرده تا مردم طعم راحتی و سرعت در ارسال کالا را بچشند و دیگر نتوانند جایگزینی برای آن متصور باشند. اینجاست که علاوه بر افراد، شرکت‌های کوچک و بزرگ هم برای ارسال بسته هایشان دست به دامن این سرویس‌ها می‌شوند. حال آن که شرکت‌های پیک موتوری اساسا برای سرویس دادن به افراد ایجاد شده بودند و اغلب به مشتریان سازمانی توجهی نشان نمی‌دادند. بیایید کمی بیشتر در موضوع پیک موتوری دقیق‌ شویم.

استخدام پیک موتوری چطور انجام می‌شود؟

بسیاری از شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس پیک موتوری با استفاده از روش‌های خیابانی اقدام به جذب پیک می‌کنند. این کار مزایا و معایبی دارد که می‌توان درباره‌ی هر یک از آن‌ها نظراتی داشت. گسترش سریع ناوگان پیک موتوری، در اختیار داشتن تعداد زیادی پیک و حضور در بخش‌های زیادی از شهر از جمله مهم‌ترین مزیت‌های جذب پیک با این روش است. اگر یک شرکت پیک موتوری راه بیندازید، با استفاده از این روش می‌توانید به سرعت رشد کنید و بزرگ شوید. اما در صورتی که برای آموزش پیک‌ها و نظارت بر عملکرد آن‌ها وقت نگذارید، ممکن است با نارضایتی مشتریان و افت محبوبیت برند در میان مردم مواجه شوید. تی ‌نکست به‌عنوان ارائه‌دهنده سرویس‌های ارسال بسته در تهران سعی می‌کند در این زمینه هوشمندانه عمل کند و تنها از پیک‌هایی بهره ببرد که آموزش‌های لازم را دیده باشند. با این کار می‌توان از برخورد مناسب پیک موتوری با مشتری اطمینان خاطر داشت و دغدغه‌های این‌چنینی را از روند کار حذف کرد.

فعالیت در شغل پیک موتوری چه مزایایی دارد؟

اولین مزیتی که با کار به عنوان پیک موتوری به دست می‌آید، شروع به کار کردن است. وارد شدن به بازار کار برای جوانی که تجربه‌ی کار عملی ندارد، کمی دشوار است و به همین دلیل جوانان می‌توانند در ابتدای راه، پیک شدن را به عنوان یک کار پاره‌وقت یا تمام وقت انتخاب کنند. پیک موتورسوار شغلی است که خیلی‌ها به عنوان کار دائمی روی آن حساب می‌کنند و تمام مخارج زندگی‌شان را از همین راه تامین می‌کنند. یکی از خوبی‌های کار به عنوان پیک موتوری این است که می‌توانید درآمد روزانه‌تان را در همان روز دریافت کنید. برخلاف شغل‌های اداری که پرداخت حقوق در آن‌ها به صورت ماهانه است، کار به عنوان پیک موتوری دارای مزیت دریافت روزانه حقوق است و کسی که به عنوان پیک مشغول به کار می‌شود، می‌تواند روی دریافت حق‌الزحمه خود در پایان آن روز حساب کند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400 ساعت: 15:17 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: