لوازم ایمنی کودک

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



در فصل گرما و حتی در فصل پائیز و زمستان، حشرات برای خواب کودکان دلبند شما مزاحمت به وجود می‌آورند و حتی پوست حساس آنها را با گزیدگی آسیب می‌زنند. پشه بند موزیکال اسپرینگ مدل کمپ صورتی وسیله‌ای مناسب برای جلوگیری از این اتفاقات ناگوار است . پشه بند موزیکال اسپرینگ با میله‌های انعطاف پذیر ساخته شده است , که همین امر سبب باز و بسته شدن آسان آن میگردد. برای باز کردن آن کافیست آنرا از کیف مخصوص که به همراه محصول ارائه میگردد خارج کرده و پس از آزاد سازی بندها از میله ها به شکلی که در تصاویر مشخص است آنرا باز کرده و کودک را داخل آن قرار دهید.یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پشه بند موزیکال بودن آن است که خوابی همراه با آرامش را برای کودک فراهم میکند.این پشه بند متحرک قابل جاگذاری روی تخت پارک و یا روی زمین و روی تشک کودکان است. و استفاده از آن در هر کجا ممکن است برای مثال در خانه، طبیعت ، اتومبیل و… . ویژگی منحصر به فرد آن استفاده آسان می باشد.امکان استفاده از پشه بند اسپرینگ، از بدو تولد تا سن دو سالگی میباشد . هنگامی که کودکتان خوابید شما میتونید برای جلوگیری از خطرات احتمالی به راحتی کودک خود را داخل پشه بند قرار دهید تا خوابی آسوده داشته باشد و شما نیز بدون هیچ نگرانی به کارهای خود رسیدگی کنیدجنس پشه بند از جنس پارچه و حریر و جنس میله های ایستای آن از پلاستیک مرغوب و فنر با کیفیت بوده و امکان شستشوی کامل را دارا می باشد.

تب سنج دیجیتال ترمومتر DR KEYSON رنگ آبی

نوزاد به دلایل مختلفی دمای بدنش قابل تغییر خواهد بود، سرماخوردگی، واکسیناسیون و… از جمله عوامل بروز تب کودک هستند و مبرهن است که سنجش توسط دست مادر یا پدر در این مواقع کافی نیست زیرا که بدن والدین هم می تواند تحت عوامل گوناگون دمای واقعی را نداشته و بالا یا پایین تر از معمول باشد ،به همین علت استفاده از تب سنج دیجیتال ترمومتر DR KEYSON رنگ آبی که یک محصول کارآمد و مطمئن هست را پیشنهاد می دهیم. داشتن یک تب سنج دیجیتال ترمومتر از این نظر در منزل مهم می باشد که تب عامل هشدار دهنده بدن انسان می باشد و سریع دریافتن درجه حرارت بدن کودک و اطلاع سریع به پزشک می تواند در خیلی از مواقع منجی حال کودک گردد.

 

پک بهداشتی نوزاد سامر Summer سفید صورتی
از آنجایی که کودکان از بدو تولد نیاز به رسیدگی بهداشتی لازم را دارند ، نیازمند ابزار و وسایلی هستند ، که والدین بتوانند راحت به مسائل بهداشتی کودکانشان رسیدگی کنند . که این امر نیازمند وسایل و ابزاری می باشد . مثلاً وقتی می خواهند ناخن های نوزاد را کوتاه کنند ، و یا موهای او شانه کنند و یا دارو های نوزاد را یا اندازه دقیقی بدهند ، که اینگونه رسیدگی ها نیازمند ابزاری می باشد ، فروشگاه اینترنتی نی نی بازار جهت رفاه حال شما محترم در کنار سایر اقلام بهداشتی و حمام کودک ، پک بهداشتی نوزاد سامر ( Summer ) سفید صورتی را معرفی می نماید .

برای دیدن ادامه خرید لوازم ایمنی کودک به لینک قبلی سر بزنید .


تاريخ : جمعه 20 فروردين 1400 ساعت: 17:27 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: