آشنایی با قابلیت جدید اینستا برای کاربران

ابزار وبلاگ
ورود شما به سایت کوچک مان را خیر مقدم عرض می نماییم.
به دلیل بروز بودن سایت لطفا از سایر صفحات وب هم دیدن نمایید.

تبلیغات هزینه نیست بلکه زمینه سازی برای معرفی وب خود به دیگران و درآمد زایی برای شماست .
سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات سفارش تبلیغات

درباره وب

به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان
محمد نریمانی
تبلیغات



نحوه عملکرد این استیکر جدید که می تواند در استوری ها استفاده شود به این صورت است که کاربر یک استوری ایجاد می کند و این استیکر را مثلاً روی ظاهر فعلی شما قرار می دهد.

Tektube نوشت: اینستاگرام قابلیت جالبی به نام Add Yours منتشر کرد که به کاربران اجازه می دهد استوری ها را به صورت زنجیره ای بسازند.

این استیکر جدید که می تواند در استوری ها استفاده شود چگونه کار می کند این است که کاربران یک استوری ایجاد می کنند و این استیکر را روی آن می گذارند و مثلاً امروز چطور به نظر می رسید؟

پس از آن، طرفداران می توانند با کلیک بر روی دکمه Add Yours، یک استوری در پاسخ به این استیکر ارسال کنند. این استوری جدید به همراه استیکر اصلی در صفحه خودش قرار می گیرد و صفحه شما به لیست صفحاتی که سایر کاربران با کلیک بر روی این استیکر می توانند مشاهده کنند اضافه می شود.

هنگامی که کاربر روی یکی از صفحات این لیست کلیک می کند، می تواند رویداد خاصی را که در پاسخ به آن برچسب اضافه شده است، ببیند.

حالا هر استوری که به این استیکر اضافه می‌شود، فالوورهای آن‌ها می‌توانند این چرخه را تکرار کنند و یک سری استوری بسازند که بتواند تمام اینستاگرام را پوشش دهد.

شانس زیادی برای اظهار نظر در مورد مواد تبلیغاتی یا کمپین های تبلیغاتی

چنین ویژگی پتانسیل بالایی دارد، به ویژه برای اظهار نظر در مورد موضوعات پرطرفدار یا کمپین های تبلیغاتی. در استیکر Add Yours که چندین بار در صفحات منتشر شد، این استیکر بیش از 1 میلیون شرکت کننده داشت که نشان از پتانسیل بالای آن دارد.

علاوه بر این، با رفتن به لیست افرادی که استوری های خود را به این استیکر اضافه کرده اند، کاربران می توانند صفحات جدیدی را پیدا کنند که با علایق آنها مطابقت دارد و همچنین صفحه خود را در معرض دید افراد جدید و در نتیجه فالوورهای جدید برای دنبال کردن آنها قرار دهند.

 

منبع: شهر سخت افزار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : یک شنبه 27 شهريور 1401 ساعت: 22:48 ا نویسنده : محمد نریمانی ا

امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: